(Fwd) [Kvtkozi] kérdés--kérés

Dr.Berger Ferencne Berkes Katalin Bkata at nucleus.szbk.u-szeged.hu
2006. Dec. 13., Sze, 08:40:50 CET

Kedves Kollegak!
Tovabbitom ezt a kerest, amit eredetileg is az SzTE TIK-be szantak,
nem ertem miert jott hozzank.
Udvozlettel
Kata

From:           	Kőszeg könyvtárközi <kkozi at vk-koszeg.bibl.hu>
To:             	<kvtkozi at bibl.u-szeged.hu>
Date sent:      	Tue, 12 Dec 2006 17:51:36 +0100
Subject:        	[Kvtkozi] kérdés--kérés

Kedves Kolléga!

A következő könyv lelőhelyeként az ODR csak az Önök könyvtárát jelölte meg (SZ1/S1 és SZ12, viszont médsem tudtam a hagyományos úton elindítani a kérést. Nem tudom, hogy kölcsönözhető-e az egyik példány legalább, mert olvasónknak nagy szüksége lenne rá.
Íme a keresett könyv adatai:

KKK711/2006    Ámos Imre: Napló, versek, vázlatkönyvek, levelezőlapok: források.-közread., jegyz., képeket vál., utószó Egri Mária; szerk. Kőbányai János.- Bp.: Múlt és Jövő K., cop. 2003.

Reménykedem abban, hogy ez a kérésforma nem lesz akadály a teljesítésnek!
Üdvözlettel: Kissné Rentkó Zsuzsanna   Chernel Kálmán Városi Könyvtár  9730 Kőszeg, Várkör 35-37.
------- End of forwarded message -------Berkes Kata
konyvtaros
MTA Szegedi Biologiai Kozpont
6726 Szeged, Temesvari krt. 62.