[Kvtkozi] kérdés--kérés

Kőszeg könyvtárközi kkozi at vk-koszeg.bibl.hu
2006. Dec. 12., K, 17:51:36 CET

Kedves Kolléga!

A következő könyv lelőhelyeként az ODR csak az Önök könyvtárát jelölte meg (SZ1/S1 és SZ12, viszont médsem tudtam a hagyományos úton elindítani a kérést. Nem tudom, hogy kölcsönözhető-e az egyik példány legalább, mert olvasónknak nagy szüksége lenne rá.
Íme a keresett könyv adatai:

KKK711/2006    Ámos Imre: Napló, versek, vázlatkönyvek, levelezőlapok: források.-közread., jegyz., képeket vál., utószó Egri Mária; szerk. Kőbányai János.- Bp.: Múlt és Jövő K., cop. 2003.

Reménykedem abban, hogy ez a kérésforma nem lesz akadály a teljesítésnek!
Üdvözlettel: Kissné Rentkó Zsuzsanna   Chernel Kálmán Városi Könyvtár  9730 Kőszeg, Várkör 35-37.