[Kvtkozi] Emlekeztetoul ismet: DE egyetemi halozat - ODR, Vocal, DE katalogus - leallasa 10.28.-11.01.

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2005. Okt. 27., Cs, 16:04:51 CEST

-------- Eredeti üzenet --------
Tárgy: 	[Kvtkozi] DE egyetemi halozat - ODR, Vocal, DE katalogus -
leallasa 10.28.-11.01.
Dátum: 	Mon, 24 Oct 2005 11:07:24 +0200
Feladó: 	Dávid Boglárka <bdavid at lib.unideb.hu>
Címzett: 	kvtkozi at bibl.u-szeged.hu

Kedves Lista!

Campusunkon az Egyetemi Templom epuletebol az egyetem minden egysege
kikoltozik.
Kikoltozik a DISZK (Egyetemi Szamolokozpont) is, megpedig az uj
Elettudomanyi Konyvtar epuletebe.
Az Egyetem szamitogepes halozatanak gerinckozpontjat a het vegen
koltoztetik at.
Oktober 28-an penteken  10.00-kor kezdik a munkalatokat, es
elorelathatolag oktober
31-en 23.00-kor fejezik be, tehat elvileg november 1-jen mar mukodni
fog, de masodikara biztosan.

Ebben az idoszakban gyakorlatilag nem mukodik az egyetemi halozat,
azaz nem lehet elerni honlapunkat, a Vocal, ODR, DEENK katalogusanak
szolgaltatasait.
Penteken a DEENK NAGYK zarva lesz.
Megerteseteket kerve
udvozlettel
David Bogi

Dávid Boglárka
Debreceni Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Nemzeti és Általános Gyűjtemények Könyvtára Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://ill.lib.unideb.hu/olvill