[Kvtkozi] ODR lassu

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2005. Okt. 27., Cs, 12:16:08 CEST

Kedves Lista!

Az utobbi nehany hetben az ODR igen lassu, nagyon lassan mennek el a
keresek, es a visszaigazolas sem mindig jelenik meg a keres elkuldeserol,
tobb reklamacio is erkezett emiatt.
A hibat mar jeleztem az informatikusoknak, remelhetoleg sikerul mielobb
megoldast talalni. Ugy tapasztaljuk, hogy a keresek atjonnek, annyi
peldanyban, ahanyszor az elkuldesre kattintanak, igy jon meg ugyanaz a
keres 6-8 peldanyban is.

Az ODR-ben feladott valamennyi keres megtekintheto az ODR honlapon az
ODR menedzserbe belepve a Keresek menupont mogott,
plusz a DEENK tagkonyvtaraihoz kuldottek aktualis statusza is
ellenorizheto az ODR honlapon a Keresek statusza menupontban.
Kerjuk, hogy ha nem biztos, hogy atjott a keres, ellenorizzetek a fenti
helyeken.
Turelmetekben bizva koszonettel  es udvozlettel
David Bogi

Debreceni Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Nemzeti és Általános Gyűjtemények Könyvtára Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://ill.lib.unideb.hu/olvill