[Kvtkozi] Re: olv.terem

Otvos Eva eva.otvos at bibl.u-szeged.hu
2001. Már. 9., P, 08:15:13 CET

Bizony, en alapesetnek veszem azt, h. a kk-s konyvek nem
kolcsonozhetok- fuggetlenul attol, h. a kolcsonado kvt mit jelez:
1. megoldhatatlan lenne a mi kolcsonzesi rendszerunkon belul
2. egesz nap nyitva vagyunk
3. onzo szempont, de en vagyok a felelos azert, h. a konyvek idoben
visszakeruljenek.
Kivetel van, termeszetesen. Nincs kutatoszobank, igy az oktatok
megkapjak. Ebben az esetben, a tapasztalatom szerint hatarozom
meg, h. a hatarido elott hany nappal adom meg a neki szolo
hataridot. Az oktato, ilyen meretu varosban, megtalalhato.
Hallgatok csak nagyon rovid idore vihetik ki (max. 1 nap), az
engedelyemmel.
Varosi olvaso szinte soha. Kivetel itt is a mar evek ota idejaro, es
bizonyitottan megbizhato kero.
En kinosan vigyazok a hatarido pontos betartasara, igy maximalisan
kibiztositom magamat, h. ezt meg is tehessem.
Na persze kalandjaim voltak mar, amikor eltunt a kero es mar 2 eve
megtalalhatatlan; vagy elloptak a taskajat, benne a kulfoldrol kapott
konyvvel (amit viszont 1 kukaban megtalaltak, tehat jol vegzodott az
eset, de megis...!) Szoval egy kicsit mindig izgulok, amikor a
'maseval' lazan banok.
otvos eva, szte