[Kvtkozi] Udvozlet

Katalin Deseo kati at zeus.colbud.hu
2001. Már. 8., Cs, 20:53:40 CET

Kedves Mindenki!

Csatlakozva az elottem irokhoz, orommel udvozlom az uj litsa tagjait!
Balkune Deseo Kati vagyok, a Collegium Budapest kis referensz konyvtaraban
dolgozom Erdos Hedi kolleganommel egyutt. Evi 30-50 a legkulonfelebb
tudomanyteruleten dolgozo kulfoldi osztondijasa van az intezetnek, igy
rengeteg bp.-i es videki kollegaval vagyunk szinte napi konyvtarkozi
kapcsolatban,  kutatoink konyv es cikk igenyeit kielegitendo. Eme lista
hatha jo alkalom lesz a "torlesztesre". Tehat rank is lehet szamitani!
OPAC-unk meg nincs, de tervezzuk, nehany unikalisat is tartalmazo kulfoldi
folyoiratallomanyunk a NPA-ban szerepel, mi vagyunk a B 2333.

Deseo Kati

      NEW TEL# AND FAX#!!!
Katalin B. Deseo
Library of COLLEGIUM BUDAPEST