[Klgy] IBIR audit

Laczkó Sándor laczkos at bibl.u-szeged.hu
2024. Már. 19., K, 15:27:36 CET

Sziasztok!
Egyrészt köszönöm nektek, akiknél ma járt a belső audit csapata, hogy
rendben lezajlott a dolog. :)
Másrészt pedig alább láthatjátok Niki levelét, amiből kiderül, hogy lesz
folytatás, méghozzá IBIR audit, vagyis ún. információ biztonsági audit.
Nem ragozom miről van szó, minden kiderül Niki, illetve a neki írt
levélből. A lényeg, hogy jövő hétfőn 9 órakor IBIR-es audit lesz nálunk,
a KLGY-ben. De ennél többet én se tudok, Niki csak arra kért, hogy
tájékoztassalak erről benneteket. Várjuk a meglepit.

Kedves Sanyi,
továbbítom az IBIR auditorok infóját a közelgő auditról. Azt vallottam,
hogy megfelel a márc. 25. hétfő 9 órai időpont nektek, ugye nem baj...?!
:) Légyszi tájékoztasd a kollégákat.
Hogy hová és kihez fognak menni, az csak hétfőn derül ki, meglepi lesz.

Üdv,
Niki

--
Puskás Nikoletta
mb. főigazgató-helyettes/deputy director
E-mail: nikolett.puskas at ek.szte.hu
Weblap: http://www.ek.szte.hu