[Klgy] gyakornokok és szabi

Laczkó Sándor laczkos at bibl.u-szeged.hu
2024. Már. 12., K, 10:05:17 CET

Kedvesek!
Egyrészt amiatt írok, mert némileg egyszerűsíteni próbáltam a
gyakornokokkal kapcsolatos információk áramlását. Kértem Lehotai Editet,
hogy vegyen fel benneteket is a listájára, akiket értesít a gyakornokok
érkezéséról. (Néhányan már fent is voltatok a listáján.) S bár én is
látom ezeket a leveleket, talán egyszerűbb, ha nem iktatom magam
közvetítőként a folyamatba, hanem rögtön ti értesültök a gyakornokokról.
A másik, hogy márc. 14-én csütörtökön, illetve márc. 18-án hétfőn
szabadnapon leszek, vagyis ezeken a napokon nem értek el. De ha bármi
lenne ami fontos, kérlek előtte jelezzétek.
S még valami. Ugye Ildikó te is látod már ezt a levelet? A napokban
Ákosék elvileg téged is felvettek a KLGY-s listára.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu