[Klgy] fotó

Farkas Katalin katalin.farkas at ek.szte.hu
2024. Feb. 5., H, 10:55:48 CET

Kedves Kollégák,

köszönöm szépen a képet és azt, hogy gondoltatok rám. Nagyon jól esett.
Egyúttal szeretném Rékának is megköszönni, hogy odabűvészkedett a képre.
Olyan, mintha tényleg ott is lettem volna nem csak lélekben (mert úgy
ott voltam), hanem testben is.
Bízom benne, hogy múlt hét hétfőn finomak voltak a fánkok - vagy az
azokat helyettesítő finomságok.

Mától itt vagyok és jó egészséget és munkát kívánok mindannyiótoknak