[Klgy] gyakornokok

Laczkó Sándor laczkos at bibl.u-szeged.hu
2024. Feb. 5., H, 08:30:39 CET

Sziasztok!
Imádom az ilyet, de most látom, hogy változtattak a gyakornokok
időpontjain. Vagyis már ma 12.30-tól érkeznek mindketten, illetve 7-én
és 12-én délelőtt lesznek nálunk felváltva, s akkor már konkrét
feladatot kellene nekik adni. Emellett értékelni is kell őket a végén,
kaptunk hozzá értékelő lapot. Kata és Laci, azt hiszem ti is megkaptátok
ezeket a lapokat.
Bocs a variálásért, de feltételezem a gyakornokok kavarnak szokás
szerint.
Szép napot!
S.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu