[Klgy] újabb látogatók, tűzvédelem :)

Laczkó Sándor laczkos at bibl.u-szeged.hu
2024. Ápr. 8., H, 12:21:57 CEST

Sziasztok!
Az alábbi levél jött, megosztom veletek, kérlek erre és így készüljetek.
Köszönöm,

2024. április 17-én, szerdán az SZTE TIK teljes épületére
vonatkozó, átfogó tűzvédelmi ellenőrzést tart a Szegedi
Katasztrófavédelmi kirendeltség.

Alezredes urat mi fogadjuk reggel 9-kor, és az épületen műszaki
kollégáink fogják körbe kísérni.
Ennek okán az alábbiakat szeretnénk kérni az illetékes
kollégáktól:

·        a menekülési útvonalban ne legyen semmi, főleg ne éghető
anyag

·        a füstjelző berendezések legyenek szabadon hagyva (ne
legyenek eltorlaszolva bútorokkal, stb.)

·        a raktárakban/irodákban legyen rend az áttekinthetőség
szempontjából

·        kívülről behozott háztartási eszköz/elektromos eszköz
(vízforraló, kávéfőző, hősugárzó, stb.) használata továbbra
sem megengedett a központban

·        lépcsőházakban/folyosókon ne legyenek felhalmozva
bútorok, éghető anyagok (pl. kartondobozok), stb.

·        tűzvédelmi oktatási naplók legyenek naprakészek

Üzemeltetési szempontból műszaki kollégáim felkészültek az
ellenőrzésre, illetve az egyetem tűzvédelmi munkatársai is segítik
a munkánkat.

Informálisan már egyeztettem az épületben üzemelő egységek
kapcsolattartóival, miszerint holnap, azaz 2024. április 9-én, kedden
9 órától pedig kockázatértékelési bejárás lesz az épületben,
melyet idén az Eco-Sector Kft. végez. Úgy értesültem, hogy erről
minden egység kapott tájékoztatást a cégtől.

Ha bármi kérdésetek felmerül, keressetek bizalommal!
Együttműködéseteket köszönve,
üdvözlettel:

Magyar Enikő
SZTE JATIK Üzemeltetési és Gazdálkodási Iroda
Szegedi Tudományegyetem
József Attila Tanulmányi és Információs Központ
6722 Szeged, Ady tér 10.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu