[Klgy] ápr. 9.

Laczkó Sándor laczkos at bibl.u-szeged.hu
2024. Ápr. 5., P, 14:10:23 CEST

Kedvesek!
Ezt az alábbi információt kaptam, bemásolom levelem alá. Kérlek
benneteket tudjatok róla és ennek megfelelően készüljetek.

2024. április 9-én, kedden 9:00 órától egy egész épületre kiterjedő
munkahelyi kockázatértékelési felülvizsgálatra kerül sor, mely helyszíni
bejárással lesz egybekötve. Ez azt jelenti, hogy aznap minden könyvtári
munkaszobát és területet szemléznek a szakemberek a Központ többi
helyisége mellett.

Az SZTE Műszaki Igazgatóság munkatársai kérték, hogy a bejárás napján az
épületben a saját tulajdonú eszközök, úgy mint önkioldós vízforraló,
hősugárzó, ventilátor, stb.  használatát mellőzzék a kollégák, azokat
helyezzék el a szekrényeikben vagy vigyék haza. A menekülési útvonalak,
tűzoltási felvonulási területek legyenek szabaddá téve, továbbá
figyeljünk rá, hogy a tűzjelző és tűzoltó készülékekhez a hozzáférés
biztosítva legyen.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu