[Klgy] KLGY tematikus nap

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2023. Jún. 27., K, 15:47:31 CEST

Sziasztok! Akkor ahogyan azt már jeleztem, illetve beszéltük, holnap,
vagyis szerdán 9 órakor kezdünk. Elsőnek a Régi Könyvekbe megyünk,
aztán Keleti, EGY, Zenei, TEGY. Persze lehet menet közben változás, ha
Gyuláék akarják, de akkor szólunk. Fogalmam sincs meddig tart, de
vélelmezem, hogy mindenütt eltart 1-1 órát a dolog. Vagyis ennek
figyelembevételével várjatok bennünket.
Azt pedig újra megerősítem, hogy ez nem ellenőrzés, nem elszámoltatás,
hanem közös gondolkodás a felmerült kérdésekről, a most zajló
projektekről, problémákról, s ha kell, akkor döntés által elősegíteni
egy-egy kérdésben az ügymenetet. Szóval aludjatok nyugodtan. Viszont
mindent, amit fontosnak gondoltok, vagy ami probléma számotokra, azt
mondjátok el, mert ez a közös értekezés ennek is a fóruma.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu