[Klgy] témakörök

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2023. Jún. 22., Cs, 14:18:14 CEST

Kedvesek!
Kérlek szépen benneteket, ha már átgondoltátok, hogy a jövő szerdai
KLGY-s megbeszéléseken, amikor a vezetőség egyenként végigmegy minden
gyűjteményen, szóval ezen milyen témákat, problémákat, projekteket,
stb. szeretnétek megbeszélni a részetekről, akkor azt a megbeszélendő
témák listáját küldjétek el nekem. Mondjuk hétfő délelőttig legkésőbb.
Károly kérte ezt, hogy előzetesen tudjanak, tudjunk róla gondolkodni,
készülni.
Ha már esetleg megvan ez a témakör lista, akkor nem kell vele hétfőig
várni, akár most is küldhetitek. S persze még lehet én is fogok
javasolni néhány témát. Szerda előtt pedig személyesen is keresni
foglak még benneteket rövid egyeztetésre.
Köszi és sziasztok,

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu