[Klgy] gyakornokok

Balog Éva eva.balog at ek.szte.hu
2023. Jan. 24., K, 11:05:14 CET

Sziasztok,

Köszi Zsófi, hogy írtad az emlékeztetőt- nekem hasznos volt :)-
A gyakorlati alkalmakra mindkettőjüknél egy-egy órás feladatot tudok
nekik adni, annyit szeretnék kérni, hogy egy körülbelüli időpontot
egyeztessünk, mikor jönnének hozzám.

Üdv, Éva
--

Balog Éva
új- és legújabb kori történeti szakreferens,
E-mail: balogeva at ek.szte.hu
Weblap: http://www.bibl.u-szeged.hu/