[Klgy] gyakornokok

Schelhammer Zsófia schzsofi at bibl.u-szeged.hu
2023. Jan. 24., K, 09:47:54 CET

Sziasztok,

ha jól néztem a beosztásukat, csütörtökön, 26-án délután jön két
gyakornok az első (elméleti) alkalomra. A gyakorlati alkalomra viszont
elvileg külön jönnek, Garamvölgyi Gréta pénteken, 27-én délután, Aczél
Eszter pedig jövő hétfőn, 30-án délután.

A gyakorlatról szeretném kérdezni, hogy ki hogyan gondolta, hol van
most olyan munka, amit ki lehetne adni Nekik? :) Mi valamit tudunk
adni a régi könyveknél, de 4 órában azért sok lenne :)

Köszönöm és szép napot még,
Zsófi

--
Schelhammer Zsófia
Régi Könyvek Tára / Collection of Old Books and Manuscripts
E-mail: zsofia.schelhammer at ek.szte.hu
Weblap: http://ek.szte.hu