[Klgy] gyakornok

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Okt. 26., Sze, 15:52:58 CEST

Sziasztok!
Ma kaptam az információt, miszerint újabb gyakornok érkezik pénteken.
A hölgy személyes és családi okokból csak péntekenként és
szombatonként tud jönni, ezért van az a helyzet, hogy hozzánk is
pénteken jön. A könyvtár respektálta ezt az igényét. Ennek megfelelően
Dunai Nóra okt. 28-án pénteken  délután 3 órától 6 óráig lesz nálunk.
Tudom, nem a legideálisabb az időpont, de most el kell fogadjuk azt a
különös helyzetet. Nem is négy, hanem csak 3 órában lesz nálunk. Évike
aznap szabadságon lesz, így ebben a 3 órában szerintem az EGY, a
Keleti és a RK kellene sorra kerüljön. Arra kérlek benneteket, hogy
egymás között beszéljétek meg a sorrendet, de talán lehet eleve az a
sorrend, ahogyan az imént leírtam. A feladat a szokásos, be kell
mutatni a gyűjteményi munkát, stb. Köszönöm, hogy fogadjátok a
hölgyet. Jó lesz így?
Más. Később, más gyakornokok is jönnek, s szeretné a vezetés
feltérképezni, hogy volna-e, lennének-e olyan munkák, feladatok,
amelyet ki lehet gyakornokoknak adni? Nálam pl. a Bibó-dossziék
lajstromba vétele vár még befejezésre, szóval ilyenekre gondolok.
Vagyis olyan munkákra, amelyek felügyelet alatt ugyan, de önállóan
végezhetőek. Írjátok meg nekem, ha eszetekbe jut valami.
Köszi és sziasztok!
Jó hétvégét!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu