[Klgy] jövő szombat

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Okt. 5., Sze, 14:22:55 CEST

Sziasztok!
Jó hírem van. Beszéltem ma Gyulával és abban maradtunk, hogy jövő
szombaton, amikor munkanap lesz, a különgyűjteményeknek nem kell este
6-ig nyitva lenniük, 4 órakor bezárhatunk. Én javasoltam ezt és
vonatkozni fog a jövőre is, ha valamikor szombati munkanap lesz.
Valóban nem indokolt nyitva lennünk, hisz szombaton 4-6 óra tájt
jobbára senki sem akar hozzánk jönni.
Tehát jövő szombaton nem kell egyikőtök sem itt maradjon 6-ig. 4 órakor zárás.
További szépeket!
S.

Ps. Attila, bocs, itt írom, hogy Gyulának jeleztem az okt. 19-i Ligeti
120 megnyitót is, beírta a naptárába, készül a dologra, s kérni fog
majd előtte információkat a kiállításról, hogy elmondhassa azt a
néhány mondatot.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu