[Klgy] infók

Farkas Katalin Katalin.Farkas at ek.szte.hu
2022. Már. 1., K, 14:14:22 CET

Kedves Sanyi, kedves Kollégák,

10-én múzeumi kollégák érkeznek hozzánk Budapestről a
Bálint-dokumentumok elvitele miatt - és viszik is.
Ezért szeretném kérni, hogy Bettina nálunk kezdjen és mi kalauzoljuk
Őt tovább. Nem gondolom, hogy Budapestről 9-re ideérnek. Ha változás
van, jelzem.

Köszönettel

KataIdézet laczkos at bibl.u-szeged.hu: