[Klgy] infók

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Már. 1., K, 13:52:02 CET

Sziasztok!
Amint azt már jeleztem nektek, holnaptól jövő hétfőig szabadságon
leszek. Ha bármi fontos lenne addig, elértek. Kedden már jövök:)
Egyúttal azt is jelezni szeretném, hogy március 10-én 9 óra és 11 óra
között jön hozzánk belső túrára az igazgatás mától munkába álló új
munkatársa, Rita utódja. Kérem, hogy fogadjátok őt a szokott módon és
sorrendben. Valamint azt is kérném, hogy navigáljátok őt mindig a
következő állomásra, hisz helyismerete még nem lesz.
Köszönöm!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu