[Klgy] apróságok

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Dec. 15., Cs, 10:47:03 CET

Sziasztok!
Pár apróság csak. Egyrészt, hogy én holnap, valamint 23-án pénteken
szabin leszek, de a többi napon megtaláltok. Másrészt pedig, hogy aki
még nem töltötte volna ki a dolgozói elégettség akármit, az tegye meg,
kéri a könyvtári vezetőség és én tolmácsolom ezt. Harmadrészt pedig a
kiírt szabadságaitokat az irodán már aláírtam, de aki még nem írt ki
mindent, az tegye meg a mai napon, mert Ágiéknak a GH felé mindent
időben továbbítani kell, lévén jön az év vége. Negyedrészt.... na
olyan már nem jut eszembe, de biztosan van valami fontos, amit
elfelejtek, ám ti majd jól figyelmeztettek rá. Ne kíméljetek. :)
S persze szép napot nektek!
S.

Ps. Aki már elküldte annak köszönöm, de továbbra is várom holnapra ama
kérdés-adatbankba a gyűjteményeitekkel kapcsolatos
kérdéseket/válaszokat. Mint ahogyan azt is kérem, hogy lassacskán
gondolkozzatok az 2022-es beszámolón és a jövő évi munkaterveken. Majd
ezzel kezdjük a januárt, ahogyan szoktuk.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu