[Klgy] szeptemberi beosztás és gyakornok

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Aug. 26., P, 09:15:07 CEST

Sziasztok!
Küldöm csatolva a szeptemberi beosztást a szokásos megjegyzéssel,
miszerint magatok között természetesen bátran cserélhettek.
Biztos jele a tanév beindulásának, hogy gyakornokok tűnnek fel a
horizonton. Mócza Bence fog jönni hozzánk szeptember 1-én 8-tól 12
óráig, valamint szeptember 8-án 12.30-tól 16.30-ig. Kérlek jegyezzétek
fel és a szokásos eljárásrend szerint fogadjátok őt. Az első alkalom a
gyűjtemények bemutatása lenne, a második alkalom pedig amikor
valamilyen feladatot kap tőlünk. Ha ezen utóbbival gond lenne,
szóljatok, s én tudok feladatot adni. De a Keletiben és a Régi
Könyveknél szokott lenni mindig valamilyen kiosztandó feladat. Ugye
jól gondolom?
Köszönöm és szép napot!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

A non-text attachment was scrubbed...
Name: Munkaido_beosztás 2022 szeptember.xls
Type: application/vnd.ms-excel
Size: 3001344 bytes
Desc: nem elérhető