[Klgy] mindenféle

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Aug. 25., Cs, 09:40:53 CEST

Medves Mindenki!

Több dolog miatt is írok, de legelőször is, bár már személyesen
találkoztunk, üdv az új tanévben mindenkinek! :)

Szeptember 5-én hétfőn 10 órakor különgyűjteményi értekezletet
tartunk, megbeszélendő őszi terveinket, teendőinket. Igaz, hogy aznap
már nyitva lesz a könyvtár, de nincs mit tegyünk, majd gyorsak és
hatékonyak leszünk, hogy ne legyen senki túl sokáig távol a
gyűjteményétől. A legcélszerűbb talán az lenne, ha a földszinten
lennénk, s majd egy következő alkalommal, amikor nem leszünk nyitva
hétfőn délelőtt, akkor lennénk a Régi Könyveknél. Szóval Laci, Attila,
mehetünk hozzátok: :)

Ne felejtsétek, hogy könyvtárunk szept. 5. hétfőtől tér vissza a
szokásos évközi nyitvatartásra, vagyis a nyári menetrend után mi is
újra 8-tól 6-ig leszünk nyitva. Majd küldeni fogom a szeptemberi
beosztást.

Irodaszerek igényléséről kaptam információt. Összesítve kell majd
leadnom az irodán, így arra kérlek benneteket, hogy amire szükségetek
lenne, azt írjátok meg nekem jövő keddig, vagyis aug. 30-ig.

S még valami. Ha igaz, akkor Károly és Gyula is tiszteletét teszi a
szept. 5-i értekezletünkön, ami jó alkalom lenne Gyulának, hogy
kicsit, mint új főigazgató, bemutatkozzon. Én szorgalmaznám ezt.

Más most nem jut eszembe, de megtaláltok, ha nektek igen. :)
Sziasztok,
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar