[Klgy] szabadság és gyakornokok

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2021. Nov. 23., K, 08:43:47 CET

Sziasztok!

kettő dolog miatt kereslek benneteket. Egyrészt, hogy szerdától
péntekig a héten 3 nap szabadságra megyek, tehát nem leszek itt. Ha
bármi fontos dolog lenne amit intézni kell, akkor kérlek még ma
szóljatok nekem. Egyúttal azt is kérem, hogy ti magatok is gondoljátok
végig a szabadságaitokat, hisz közeledik Karácsony és az év vége.
Tudjátok, a két ünnep között 5 nap szabira lesz szükség, s ha még azon
felül is marad napotok, azt lassacskán jelezzétek majd nekem, hogy
mikor használnátok fel.

A másik dolog ami miatt írok, hogy újra jön 2 gyakornok. Mócza Bence
és Papp Gergő december 2-án 12.30-tól 16.30-ig, valamint december 9-én
8-tól 12 óráig lesz nálunk. Az első időpont a szokásos gyűjteményi
bemutatások alkalma lenne a szokott sorrendben. A második időpont
pedig a konkrét gyakorlati munka ideje. Ha igényled Zoli, most is a
Zenei Gyűjtemény leltározásába lehetne bekapcsolni a diákokat. Persze
csak ha a többeiknek nincs kifogásuk ez ellen. :)
Sziasztok,
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar