[Klgy] gyakornokok

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2021. Nov. 10., Sze, 14:45:06 CET

Sziasztok!
Értesítést kaptam, hogy újabb kettő gyakornok jön, szerencsére párban,
ahogy kértük. Viszont mostantól nem 4, hanem 8 órát töltenek nálunk.
Horváth Mihály és Miklós Ádám november 18-án csütörtökön 12.30-tól,
16.30-ig, valamint november 25-én csütörtökön 8.00-tól 12.00-ig
lesznek nálunk.
Az első alkalommal a szokásos bemutatása történne e gyűjteményeknek,
ahogy eddig. A második alkalommal 2-2 órát lesznek a Keletiben és a
Régi Könyveknél. Viszont ezen második alkalom már nem bemutatása lenne
a gyűjteményeknek, hanem konkrét gyakorlati feladat kell legyen.
Januárig kéthetente újabb gyakornokok fognak jönni, kettesével. A
következő turnusban a második 4 órán azt kérném majd, hogy az Egyetemi
Gyűjtemény és a Zenei osztozzon. Zoli, ha úgy gondolod, irányításoddal
a leltárba is besegíthetnek majd. Mit gondolsz?
Jelezzétek kérlek, ha valami észrevételetek, kérésetek lenne.
Köszönettel,

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu