[Klgy] szabadság

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2021. Már. 25., Cs, 11:02:12 CET

Sziasztok!
Egyetlen dolog miatt írok csak most, annak hangsúlyozásán túl, hogy
nagyon vigyázzatok magatokra ebben a járványhelyzetben, aminek alig
látszik a vége.
A tegnapi OV-n szóba került a szabadságolás kérdése. A könyvtár
vezetésének az a kérése, s én ezt most tolmácsolom, hogy időarányosan
mindenki vegyen ki szabadságot, amennyire módja van, pl. most Húsvét
körül. Vannak nálunk és a könyvtárban is, akik az első negyedévben még
egyetlen napot sem vettek ki. Katiék pedig nem szeretnék, hogy ha majd
egyszer újra nyithatunk, ki tudja mikor, akkor mindenki egyszerre
elkezdje kivenni a felhalmozódott szabadságokat. Röviden erről van
szó, nem is mindenkire vonatkozik, hisz többen vettetek már ki
szabadságot az idén. És akkor én most közvetítettem az üzenetet,
illetve kérést, hogy a Húsvét remek alkalom néhány nap szabadságra. Az
időarányos szabadságolás ugyanis a fenntartó elvárása is. Köszi, hogy
megértitek.
Szóljatok, ha bármit tehetek, vagy bármit intéznem kellene munkátok kapcsán.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu