[Klgy] március és egyebek

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2021. Már. 4., Cs, 14:37:40 CET

Sziasztok!
Egyrészt jelezni szeretném, hogy márciusban a munkarend változatlan,
tehát 8-tól 4-ig tart, fél óra ebédszünettel.
Másrészt biztosan olvastátok a mai híreket a szigorításokról. Erről
ugyan bővebbet, illetve intézményi állásfoglalást nem tudunk, de ezzel
együtt is azt kérem tőletek, hogy jelezzétek nekem bármilyen
észrevételetek, kérésetek lenne ezzel kapcsolatban. S persze majd
személyesen is beszélünk minderről. Holnap amúgy is keresni foglak
benneteket a szokásos aláírások miatt.
Harmadrészt az irodáról Rita kér(d)ését tolmácsolom. Szeretnének
beszerezni a munkaszobában/raktárban lévő fémpolcok feliratozására egy
ehhez hasonló dolgot:
https://arazastechnika.hu/spd/3461-AT/Magneses-arsin-C-Profil-20020mm-1713-58
Nézzétek meg, gondoljátok át és jelezzétek nekem, ha kérnétek ilyet.
Sziasztok,
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar - http://www.bibl.u-szeged.hu