[Klgy] MINDENFÉLE

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2020. Nov. 25., Sze, 11:49:13 CET

Sziasztok!
Több apró dolog miatt is kereslek benneteket. Mostanra kialakult
kinek-kinek, hogy mi a feladata a bezárás időszakában. Arra kérlek
benneteket, hogy ha munkátokkal kapcsolatban bármilyen aktuálisan
fontos információ van, azt jelezzétek nekem, mert a heti OV-ken
referálnom kell mindezekről, így ma délután is.
Azt is jelezzétek kérlek, ha bármilyen változás van
'munkaképességetekben'. Most abból az alapesetből indulunk ki, hogy
mindenki bent dolgozik, s bent is akar dolgozni, tehát nem távmunkán.
Ám minden észrevételetekre, kérésetekre nyitott vagyok, bár
természetesen a munkavégzés ügyeiben nem egyedül én döntök.
Szerencsére a bezárással a távolságtartás feltételei is javultak
idebent. Én magam is bent dolgozok.
További kérésem, hogy írjátok meg nekem milyen nyelvvizsgátok van. Be
kell írjam egy kompetencia-táblázatba. Tehát nem a nyelvtudást, hanem
a nyelvvizsgát kérdezem.
Valamint még arra szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy a téli
bezárás alatti 4 nap szabadságra gondoljatok, s úgy gazdálkodjatok a
szabadnapokkal.
S persze szóljatok, ha bármiben segíthetek.
De elsősorban vigyázzatok magatokra és ne legyetek betegek!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu