[Klgy] kérdések

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2020. Nov. 9., H, 12:36:00 CET

Sziasztok!
Gondolom olvastátok mindannyian a ma délelőtti híreket és újabb
járványügyi rendelkezéseket. Ránk nézvést én most még semmivel sem
kommentálnám a helyzetet, hisz alapvetően még a fenntartó, vagyis az
egyetem utasítására is várunk. Ugyanakkor több vonatkozásban is jobb,
ha felkészülünk. Így több kéréssel, kérdéssel fordulok hozzátok.
Egyrészt, ha bekövetkezne az a helyzet, hogy a könyvtár bezár, de a
dolgozók bent végzik a munkájukat, akkor kérlek írjátok meg nekem
egyenként, hogy mi lenne az a munka amit végeznétek, végezhetnétek,
tekintettel arra, hogy esetleg nem lesznek olvasók.
Másrészt ha netán távmunkára kerülne sor, ugyancsak írjátok meg nekem,
hogy milyen munkát tudnátok online végezni otthonról? Akár a tavaszi
távmunkák folytatásaként, akár új feladatokkal kiegészülve. Vessétek
be teljes kreativitásotokat a munkák és feladatok kitalálásában.
Harmadrészt azt is kérdezem tőletek, hogy ha netán hibrid megoldás
lenne, vagyis lehetséges bent is dolgozni, de lesznek, lehetnek akik
otthonról dolgoznak, hogy ti melyiket választanátok? Végső soron, ha
nincsenek olvasók, akkor itt bent is minimális érintkezéssel lehetne
munkát végezni.
Ezek természetesen mind provizórikus kérdések és azt a helyzetet
célozzák, ami majd elő fog állni és nekünk felkészülten kell
reagálnunk rá. De hogy ránk nézvést mi is lesz pontosan, azt még nem
tudjuk.
S még valami. Levél jött délelőtt, hogy a Könyvtár Tanszék leállította
a gyakorlatokat, vagyis azok a hallgatók, akiket várunk, belátható
ideig mégsem jönnek hozzánk gyakorlatra.
S természetesen ha bármilyen kérdésetek, kérésetek, észrevételetek
lenne, azt is írjátok meg nekem, s én képviselni fogom a vezetés felé.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu