[Klgy] új munka

Farkas Katalin Katalin.Farkas at ek.szte.hu
2020. Már. 30., H, 09:54:57 CEST

Kedves Sanyi, kedves Kollégák,

  láttam, hogy a sok "feldolgozásra vár" pdf.-et töltöttek be a az
utóbbi időben. A Herrmann, Bálint és a Kalmár hozzánk (RKT-hoz)
tartozik. Korábban a Kalmár-hagyatékkal kapcsolatban kidolgoztam a
Misc-felületen olyan űrlapot, amelyiken a kéziratos hagyatékokat is
lehet repozitálni. Ahhoz, hogy ezt áttekintsem és leírjam időre van
szükségem. Mikorra kell?

  Kata
  Idézet laczkos at bibl.u-szeged.hu:

--