[Klgy] új munka

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2020. Már. 30., H, 09:27:29 CEST

Sziasztok!
Remélem jól vagytok mind!
Ezt az alábbi levelet kaptam Gyulától. Kérem szépen ennek megfelelően
intézni ezeket a digitalizált hagyatéki anyagokat. Szóval hogyan lehet
feldolgozni ezeket és hová kerüljenek a repozin túl, ha egyáltalán?
Van amik a Képtár és Médiatékába mennek, mehetnek, stb, s nyilván
lehet olyan is, amit a gyűjteményi honlapon is jó kihelyezni. Ti ezt
jobban tudjátok. Azt pedig látjuk, látjátok, hogy melyik hagyaték
kihez tartozik.
Kata ha jól tudom, neked van Misc felhasználód. Mi a teendő, hogy a
többieknek is legyen, ill. hozzáférjenek a feltöltött anyagokhoz?
Kérlek segíts!
Dórihoz és Zsuzsiékhoz is lehet fordulni segítségért.
Szóval ez lenne az új feladat. Nelli csatolom neked a Gyula által a
levélben jelzett dokumentumot.
Jó munkát, szép hetet!
S.

------------
Kedves Sanyi,

folyamatosan dolgozunk a távmunkák fenntarthatóságának biztosításán, aminek
köszönhetően most ti nagy biztonsággal el lennétek látva hosszabb ideig is
feladattal.

Elővettük az összes eddig digitalizált hagyatéki anyagunkat és betöltöttük
őket a MISC repozitóriumba. Mivel ezeknek az anyagoknak az eredeti
őrzőhelyei, felelősei is a Különgyűjtemények, ezért kézenfekvő, hogy a
digitális változatuk gondozása is nálatok történjen.

Több különgyűjtemény is érintene a dolog: Keleti, EGY, kézirattáras
anyagok. konkrétan ezekről van szó:

Hermann Antal:
397 pdf
ID: 46683-47079

Bálint Gábor:
35 pdf
ID: 46648-46682

Kalmár hagyaték
22 pdf
ID: 47431-47452

Ligeti hagyaték
(pacskolatok, nyomatok)
1 pdf
ID: 47453

Szent-Györgyi hagyaték cikkivágat album:
Teljes album: 1 pdf
ID: 47454
Cikkek: 349 pdf
ID: 47082-47430

Szent-Györgyi hagyaték gratuláló leveleket:
296 pdf
ID: 47663-47958
A Szent-Györgyis gratuláló levelekhez van egy segédlista, amit csatoltam.

Néhány héten belül várható a Balog Laci által szkennelt Németh Gyula
hagyaték is, csak azzal még van egy kis dolgunk előbb.

Osztály szinten végig kellene gondolnotok és ki kellene dolgoznotok, hogy
hogyan kerülnek feldolgozásra az egyes anyagrészek, ebben kérdés esetén
Zsuzsiék szívesen segítenek a tapasztalataikkal, Lilláékhoz pedig technikai
kérdés esetén lehet fordulni, ezért csatoltam őket a levelemhez.

Kérlek szervezd meg a fenti anyagok feldolgozását az osztályon.

üdv. Gyula

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

A non-text attachment was scrubbed...
Name: eredetijelevelek2 (version 1).xls