[Klgy] kérdések

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2020. Már. 16., H, 12:56:27 CET

Kedves Kollégák!
Délelőtt több értekezlet is volt, a megbeszélések értelmében néhány
kérdésre várnám tőletek a választ. Bár nagyon nehéz most előre
tervezni bármit is, a következő napokat megpróbáljuk mederben tartani.
A helyzet persze bármikor változhat. Éppen ezért kérdezzük tőletek, hogy

- van-e olyan körülmény (betegség, idős szülőkkel közös háztartás,
kiskorú gyerekek otthoni felügyelete, stb. ) ami részetekről
megoldandó probléma és a könyvtár részéről valamilyen kezelést
igényel? (Az egyetem legutóbbi ilyen témájú körlevelét láttátok.)
- szeretné a könyvtár felmérni a távmunka lehetőségét is, mert
valamilyen módon ebbe az irányba is elmozdul a vezetés, bár döntés
erről még nincs. Arra kérném tehát 2 óráig részetekről a választ, hogy
melyikőtök milyen távmunkára gondol, hogy azt otthonról is el tudná
végezni. (Nem kell hosszú kifejtés, csak címszavak.) Egyúttal azt is
kérném, hogy jelezzétek, van-e otthon távmunkára alkalmas gépetek és
igényeltek-e segítséget a gép könyvtári hálózathoz való
csatlakoztatásához?

A könyvtár működése függ az egyetem vezetésének döntéseitől és a
munkaügyi szabályoktól. Én magam ebben a helyzetben ezzel együtt is az
óvatosságot, a rugalmasságot és empátiát tartom nagyon fontosnak a
vezetés részéről, s ezt az álláspontot képviseltem a megbeszéléseken.
Figyeljétek folyamatosan az egyetemi híradásokat, ill. a Nemo-t, ahol
a vezetés minden információt igyekszik majd közölni.
Kérem jelezzétek nekem, ha bármilyen gondotok, igényetek,
észrevételetek felmerül bármikor, beleértve a következő napokat.
Gyors válaszokat kérek tehát a kérdésekre!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu