[Klgy] koronavírus, belső audit

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2020. Már. 6., P, 14:20:17 CET

Kedves Kollégák!
Láthattátok a Nemo-n és másutt is, hogy koronavírus ügyben az egyetem
vezetése és a könyvtár vezetése is figyeli az eseményeket és
rendszeresen tájékoztat. Arra kérlek mindössze benneteket, hogy ti
magatok is folyamatosan tájékozódjatok hiteles forrásokból és vegyétek
figyelembe azt, amit a vezetés mond és ír. Nyugtalanságra semmi ok
nincs, egyszerűen csak jobb elővigyázatosnak lennünk.
Ugyancsak láthattátok a Nemo-n, hogy a belső audit kedden és szerdán
lesz. Kérlek benneteket, ha hozzátok is eljutnának, legyetek
együttműködőek, ahogyan szoktatok is. Én magam hétfőn és kedden nem
leszek itt, de szerdán már becsatlakozom.
Szép hétvégét!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu