[Klgy] KLGY szeptemberi beosztás

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2020. Aug. 31., H, 12:48:54 CEST

Sziasztok!
Küldöm csatolva a szeptemberi beosztást, a megbeszéltek szerint.
Egyúttal arra kérlek benneteket, hogy ha a nyitással kapcsolatosan
bármilyen közérdekű észrevételetek, tapasztalatok van, azt jelezzétek
nekem.
Ahogyan azt korábban említettem, KLGY értekezletet tartanánk, méghozzá
szeptember 7-én hétfőn 10 órakor, hogy megbeszéljük közös dolgainkat.
Ha megfelel mindenkinek, akkor a A Zeneiben gyűlhetnénk össze,
maszkban, s távolságot tartva. Gyorsak és hatékonyak leszünk, ígérem.
Ha változna a helyzet addig, értesítéssel leszek. Addig is, a Nemo-n
minden információt figyeljetek, ami a vírussal, nyitással, stb.
kapcsolatos.
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar - http://www.bibl.u-szeged.hu