[Klgy] nyár vége

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2020. Aug. 28., P, 09:26:00 CEST

Sziasztok!
Először is üdv mindenkinek így a nyár végén, hurrá, kezdődik a tanév. :)
Olvastátok Gyula körlevelét, amiből kiderül, hogy aug. 31-én hétfőn
kinyit a könyvtár, ami azt is jelenti, hogy a különgyűjtemények is
nyitva lesznek a normál üzemmód szerint. Tehát reggel 8-tól 6-ig. Most
készítem a beosztást, de kérlek beszéljétek meg egymás között és
írjátok meg nekem, hogy a heti munkarend szerint melyikőtök jön 8-ra,
s ki az aki 10-re? Ezen információk alapján fogom elkészíteni a
szeptemberi beosztást. A lényeg, hogy minden úgy működik hétfőtől,
ahogyan a normál üzemmódban működni szokott. Ne kérdezzétek, hogy
meddig lesz ez így és hogy jó-e, hogy így lesz. Maga az egyetem is
kinyit, szóval sok diákra számíthatunk újra az épületben. A nyitással
kapcsolatos minden további információ ott lesz a Nemo-n. Amit itt most
hangsúlyozni szeretnék, az a járványügyi szabályok betartása.
Szeretnék majd tartani szeptember első hétfőjén egy értekezletet, amin
meg tudjuk beszélni a tapasztalatokat, illetve közös dolgainkat és az
őszi terveinket is. Erről még majd írni fogok.
Indul a tanév abban a vonatkozásban is, hogy jönnek a gyakornokok.
Házi Csaba és Bulik Renáta szeptember 10-én 12.30-tól 16-30-ig lesz
nálunk. Kérlek benneteket, hogy jegyezzétek fel az időpontot és a
szokásos eljárásrend szerint fogadjátok őket. Tehát a Keletiben
kezdenének és a Régi Könyveknél zárnak. Jó ez így?
Továbbá arra is kérlek benneteket, hogy a nyár utáni munkába állással
kapcsolatos tapasztalataitokat, igényeiteket, munkáitok állását
röviden írjátok meg nekem, s azt is, hogy volna-e bármi, amit nekem
kellene elintézni, legyen szó technikai igényről vagy konkrét
feladatról. Nyilván rövidesen lesz majd OV is, ahol szokás szerint
minden osztály szóba fog kerülni az aktuális munkáikat illetően,
másrészt pedig ha kérésetek van, azt tolmácsolni fogom a vezetésnek.
Jó tanévkezdést és csendes őszt kívánok mindannyiunknak!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu