[Klgy] irodaszer és nov. 1.

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2014. Okt. 20., H, 10:14:30 CEST

Kedves Mindenki!
Több dolog miatt is írok. Egyrészt kérni szeretném mindenkitől, hogy
szerda délelőttig jelezze nekem, ha bármilyen irodaszer igénye lenne.
Aznap kell leadnom az összesített listát az Igazgatáson.
Másrészt jelezni szeretném, hogy nov. 1-én hétfőn 10 órakor tartanánk
a tárgyalóban egy értekezletet. Régen volt már ilyen, nem könnyű
megszervezni, hogy mindenki ott legyen, de most a hónap első hétfője
lehetőséget ad erre. Több dolgot is meg kellene beszéljünk, remélem
nem írja felül valami összkönyvtári esemény az időpontot.
Szép hetet!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu