[Klgy] kult. feszt. túra

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2014. Már. 11., K, 10:57:52 CET

Kedveseim!
Egy fontos teoretikus és praktikus kérdéssel kereslek benneteket.
Először a teoretikus. Tartsunk-e idén is a Tavaszi Kult. Fesztivál
keretei között 'Régiségek, ritkaságok, különlegességek 2.' címen
különgyűjteményi túrát? Volnának mellette és ellene is érvek, de
ezekkel elsőre nem szeretnélek befolyásolni benneteket. Mindössze csak
annyit, hogy én az igenre hajlanék.
De nem erőltetem, meggyőzhető vagyok és várom a ti véleményeteket.
Ha az igen lenne a többségi álláspont, akkor jönnek a praktikus
kérdések: mikor legyen, ill. milyen tartalommal? A lényeg, hogy
hétfőig döntenünk kell, mert lezárul a Kult. Feszt. programfüzete.
Várom válaszaitokat.
Addig is szép napot nektek!
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar - http://www.bibl.u-szeged.hu