[Klgy] gyakornokok

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2014. Már. 3., H, 11:06:39 CET

Kedves Különgyűjteményesek!
Szép számban jöttek eddig is gyakornokok hozzánk, s úgy tűnik
folytatás is lesz. Három gyakornok érkezéséről tudok, s szeretném
jelezték nektek az időpontokat, hogy 'készenlétben' álljatok.
A sorrend minden esetben: TEGY, Régi Könyvek, Zenei, Keleti, vagyis
1-1 órát töltene minden helyen.

1. Kormányos Lilla, március 4-én, kedden 10-től 14 óráig.

2. Fülöp Tiffani, március 14-én, 8-tól 12 óráig.

3. Nagy Gergő, április 9-én, 8-tól 12 óráig

Szép napot Nektek!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu