[Ebib] MTMT_publicatio_level oktatoknak

mesko at bibl.u-szeged.hu mesko at bibl.u-szeged.hu
2012. Május. 7., H, 09:29:45 CEST

Kedves Csapat!

Az a javaslatom e targyban, hogy a kovetkezo karoknak menjen ki a
level ahogy van, most:
AOK, FOK, ETSZK, GYTK, TTIK, JGYPK (termtud. intezetek)

Egyenlore semmilyen level ne menjen:
ZMK, MK, MGK,

Szerdan megbeszeljuk, pontositjuk OV-n Csilla javaslatat, s azt a
verziot kapjak:
BTK, AJTK, GTK

udv
Eszter