[Ebib] MTMT_publicatio_level oktatoknak

Bernátskyné Babus Csilla csbabus at ek.szte.hu
2012. Május. 4., P, 16:37:07 CEST

Elnézést kérek, hogy csak most csatlakozom, de admin konzultációt
tartottam. Nem tudom, hogy az eddigi tapasztalatok alapján volt-e
ezzel gond, de talán bekerülhetne a dokumentumba, hogy a feltöltött
publikációk mellé a befoglaló művek címlapját is töltsék fel a
repozitóriumba.

Csilla

Idézet mesko at bibl.u-szeged.hu: