[Ebib] újra copyright

kokas at bibl.u-szeged.hu kokas at bibl.u-szeged.hu
2012. Ápr. 20., P, 17:16:16 CEST

Igen Ildi, ezek nagyon jó kérdések, s nem is szabad így hagynunk. Úgy
érzem, aki klikkent, talán nem is tudja miért és mit tesz, vagy
fölösleges óvatosság mozgatja.

Figyelmeztető felirat segítene, más terminus? Pl. "ha b) és c) opciót
választja, akkor az MTMT-ből sem lesz elérhető az ön dolgozata".

Meg kell beszélnünk.

Ja és ha megbeszélés van, azt hoz mindenki, akit fontosnak gondol,
hogy kell oda .-)

kösz, KK