[bodza-l] rendezesi kerdes

Zawiasa Robert rhz at virgo.bibl.u-szeged.hu
2004. Okt. 25., H, 14:47:12 CEST

> ez gusztus kerdese, nincs elvi akadalya. ha a tobbseg igy szeretne, javitom.
> de akkor ezt csak a megjelenesi evnel, vagy mindennel masnal is igy?
> "a minden masnal is" a konyebb.

mi legyen ezzel? ha egy rendezesi szempont adott rekordnal (legyen az datum,
szerzo, vagy akarmi) nem letezik, attol a rekord a lista elejere, vagy vegere
keruljon? most a vegere kerul.

1. vegere (nem kell tennem semmit)
2. elejere (fel oras munka)
x. allithato, olvaso valasztja beallitasoknal (tobb oras feladat), ekkor
	alapertelmezes mi legyen?
		alfa) elejere
		omega) vegere keruljon a listanak a null rendezesi kulcsos..

van erre szabvany?

mas: egy-ket napon belul kuldok egy osszefoglalot az elmult honap fejlemenyeirol,
utana pedig majd suritem, csak addig nem akartam elokerulni, amig az ominozus
*sugo* nem latszik elegge, de valahogy fejlesztoi szemmel minden ezele kivankozik,
hiaba a help, nem ko'd, hanem irodalom.. masik egyetemi karon tanitjak ;)