[Vocal] rekordok feljutasa

Béniné Virág Mária beni at fszek.hu
2006. Feb. 27., H, 10:35:22 CET

Nem tudom most mi a helyzet, de szeretnénk tisztán látni, mi módon
kerülnek fel a könyvrekordok a két adatbázisba - Vocalba és Mokkába.

Sokáig nem mentek a rekordjaink sehova. Most végre a vocalba már mennek,
de a Mokkába még mindig nem. Szeretnénk megtudni, hogyan is folyik a
rekordszipkázás?

A FSZEK hálózati ellátás még mindig látszódik a rekordoknál. Ez a B10/x
feloldása. Most már minden rekord, ami rögzítésre kerül kap
lelőhelykódot, de nem mindig kerül  rögtön példányozásra is egy-egy
rekord, hiszen január 1-től már szigorúan csak ACQ-ban érkeztetünk.
Vagyis amikor elkészül egy rekord, a Cat-ból mentésre kerül, gondolom,
ilyenkor bekerül a Vocalba is, persze lelőhelykód nélkül, vagyis
B10/x-el. Ezután már csak az ACQ v. Circ felől dolgoznak a kollégák a
rekordokkal, a munkafolyamat szerint az ACQ állománybavételi procedura
alapján kerülnek hozzájuk a példányok. Vagyis ez azt jelenti, hogy csak
akkor kerül újra Caton keresztül mentésre bármi, ha a bibleírásban
valami hibát felfedezünk - ennek kicsi az esélye, de úgy tudom akkor már
nem is kerülhet fel példány a Vocalba. Igaz, erről már többször
beszéltünk, de most mi a helyzet. Javulások történtek?

TEhát valaki legyen szíves leírni, mi a könyvtárak teendője, esetleg
rendszergazdáktól függhet-e mi hova mikor kerülhet be?

Köszönöm. Béni Mari