[Vocal] elnökségi ülés

Majkó Katalin majkok at mke.hu
2004. Nov. 8., H, 10:52:24 CET

Tisztelt Vocal Egyesület!

A Vocal levelező listára számomra ismeretlen okból felkerült egy október
elején írt levelem, amiben az október 18.-án megtartott közgyűlésre
invitáltam a tagokat és a jelentkezőket. A közgyűlést meg is tartottuk.
Tehát ez a levél, enyhén szólva már nem aktuális.

Viszont ami kérdés, hogy az elnökség NOVEMBER 11.-én össze tud e ülni.
Lehetőségek: 9.30-10.30-ig az FSZEK-ben (a vidékiek előbb nem tudnek
ideérni)
                    vagy 15 órakor a Képzőművészetin

Kérem az elnökség nagyon gyors válaszát!
Üdvözlettel:
Majkó Katalin