[Vocal] corvina

Béniné Virág Mária beni at fszek.hu
2004. Már. 11., Cs, 08:07:13 CET

Kedves Kollégák!

Februári megbeszelesunkon elhangzott, hogy akik eddig még nem
jelentkeztek a Corvina-listánkra, azok tegyék meg, mert a novemberi
megbeszélésen elfogadtuk, hogy az a fórum hivatott a Corvina hibás
mu"ködését, a problémákat feltárni, valamint a fejlesztési anyagokat is
ott korözzük. Természetesen lehet a Vocal-listára is küldeni az
összesített anyagokat, ha van rá igény, ezt kérem jelezzétek!
Akik szeretnenek feljelentkezni a Corvina-listára, az alabbi
cimen onalloan megtehetik, de ha nekem írnak emailt, az is megfelel,
felveszek minden érdeklodot.

Várjuk továbbra is tapasztalataitokat a megujult Corvinarol. Varjuk
azokat a hibajelzeseket is, amelyek a napi munkat akadalyozzak, illetve
hatraltatjak.

A Miklós által beígért új verzió még nem készült el, ezért nem tudom a
fejlesztési anyagot javítani, kérem türelmeteket!

--
Béniné Virág Mária
Fo"városi Szabó Ervin Könyvtár
email: beni at fszek.hu