[Vocal] Re: JavaACQ hiba (Ctrl+C, Ctrl+V)

Béniné Virág Mária beni at fszek.hu
2003. Már. 25., K, 13:25:01 CET

Ezzel a Ctrl+C Ctrl+V Excelbe illesztéssel egyetlen probléma van, a
kezdo 0-t (nullát) levágja az Excel. Kipróbáltam úgy is, hogy az
Excelben beállítottam a cellaformátumokat szövegesre, és utána
illesztettem be, akkor sem jelenik meg a "szavak" elején a nulla.
Erre kellene valamilyen megoldás, mi már régebben jeleztük, de akkor a
kimásolás még másképp ment. Szerintem a Javas táblázatok celláinak
formátumával lehet gáz, kérem vizsgáljátok felül!
Nálunk nagyon sok olyan LOCA van, aminek elso tagja nulla, illetve a
vonalkódok is így kezdődnek - ez gondolom másutt is van. Ezáltal a
használat másolásra akadályozva van.
Béni Mari