[Vocal] Oktatasok

Balázs László lbalazs at lib.unideb.hu
2003. Már. 3., H, 12:10:54 CET

On Thu, 27 Feb 2003 19:07:35 +0100
"Miklos Czoboly" <miklos.czoboly at t-systems.com> wrote:

> Tisztelt VOCAL tagok!
>
> A korabbi felhivasunknak megfeleloen jovo csutortokon (marcius 6-an)
> megtartjuk a rendszergazdai tanfolyamot. A tanfolyam helye a Kepzomuveszeti
> Egyetem Konyvtara, a kezdes ideje 10 ora. A tervezett befejezes 15-16 ora
> korul az erdeklodes/elalvas aranyszam valtozasanak fuggvenyeben. Valami
> enni-innivalorol gondoskodunk.
> Eddig a kovetkezo konyvtarakbol jeleztek reszveteli szandekot:
> Szabo Ervin
> Iparmuveszeti E.
> Debrecen
> Matematikai Kutato
> [...]

Miklos!

Ha lehetne meg temat felvetni, szerintem erdekesek lehetnenek a kovetkezok:

Oracle- inditas/leallitas
Ha lock alakul ki az adatbazisban, hogyan nezzuk meg, hogy ki okozza.
Mivel minden backend azonos idvel fut, hogyan talaljuk meg az esetleg
kikillezendot. Vagy hogy kinek kell szolni, hogy legyen szives ne menjen el dohanyozni,
ha nyitva van valamilyen ablaka.
Hibakereses az oracle alatt. Van-e logfajl, hol, hogyan nezzuk meg? Mi az ami nem
hiba, de irogatja ... ?
Nehany szo erdekes lenne, a szuk keresztmetszet kereseserol az oracle alatt.
Mit lehet tenni, ha mar alig birja a gepunk, azon kivul hogy vegyunk egy ujat.

B.L.