[Vocal] megbeszélés

Majkó Katalin majkok at mke.hu
2003. Ápr. 11., P, 11:25:52 CEST

Tisztelt Tagtássaim a Vocalban!

Úgy gondolom, hogy magyarázattal tartozom a hirtelen, kurtán furcsán
közzétett meghívó miatt. Mint mindannyian tapasztaltuk, a Dataware (T
System) próbál rendet tenni a Corvina körül, de pénzt is szeretne láni
belo"le. Ennek köszönheto"en kaptunk mindannyian levelet, és
felszólítást a szerzo"dések megkötésére. Ez természetesen mindenkit
nyugtalanít.
Úgy gondoljuk, hogy közös álláspontot kellene kialakítanunk, ezért
várunk minden könyvtárból felelo"s személyt a megbeszélésre.
Belátom az ido"pont nem szerencsés, de a Képzo"mu"vészeti Egyetem
Könyvtárában átalakítás folyik, a FSZEK-ben pedig szerda a megfelelo"
nap. 23.-án a következo" szerdán az egyetemi könyvtárosok tartanak
közgyu"lést.

Tehát várunk mindenkit, aki el tud jönni 16.-án 10 órakor az FSZEK
központi könyvtárában.
Ha sikerul közös álláspontot kialakítanunk, közzétesszök a listán.
Üdvözlettel:
B. Majkó Katalin