[Vocal] VOCAL ujraepites

Sandor Akos akos at libra.bibl.u-szeged.hu
2001. Okt. 30., K, 11:43:59 CET

Kedves Mindenki!

Örömmel jelenthetem, hogy elkészültek az utolsó simítások is a VOCAL
adatbázisán. Úgyhogy mostantól működik ismét rendben a VOCAL és megy a VOCAL
tükör is!

Az építés során az alábbi rekordbetöltések történtek:

authority rekordok
------------------
mesh	460793 jó	0 rossz
jatedb	413913 		5
kltedb	325077		38
fszekdb	274278		0
mkfkdb	36637		2
jptedb	149926		1
jgyfdb	99456		1
atomdb	8259		0
cgmkdb	52650		0
dotedb	27071		0
drtadb	101433		0
sokodb	105641		12
	-------
	2055134

bibliográfiai rekordok
----------------------
jatedb	311981 jó	96 rossz
kltedb	255777		139
fszekdb	518816		35
mkfkdb	27016		0
jptedb	144553		42
jgyfdb	45799		1
atomdb	6910		19
cgmkdb	39507		3
dotedb	12903		4
drtadb	130469		42
sokodb	110010		37
elte	24806		9
miskolc	35689		0
	-------
	1664236

Ez azt jelenti, hogy összesen 3.719.370 rekord lett betöltve a VOCAL
adatbázisába!!! :-)) (Remélem jól számoltam;-)

A fenti táblázatokban 'rossz'-nak minősített rekordok álatalában elgépelt
marc mező- vagy almezőkódot tartalmaztak, de erről még nem készült
részletes kigyűjtés..

Használja mindenki a lehető legnagyobb örömmel!

					Üdv : Ákos