[Vocal] Javacirc - kesedelem

Hamburger Gyorgy hangya at lib.pte.hu
2001. Feb. 20., K, 07:59:09 CET

> Csak valószínűsíteni lehet, hogy az admin modulban nem lett beállítva érték
> a késedelemhez. Pl. nincs megadva, hogy a késedelmi díj hány Ft/időtartam ($),
> ugyanakkor be van állítva, hogy a lejárat 30 nap, a türelmi idő mondjuk
> 7 nap. A lejáratot figyeli a rendszer, tehát a 38. naptól késedelme van az
> olvasónak, de valójában nem tud értéket számolni hozzá.
>
> Nagy Anna
> FSZEK
Eloszor mi is erre gondoltunk, de sajnos valami mas okozza a hibat. A POTE-n a javas
klienst hasznaljak, ezert a szerveren egy xcirc-kel is kiprobaltuk hogyan tortenik
a kesedelem szamolasa. Itt azonban minden az admin modul beallitasainak megfeleloen
mukodott. A hibat minden esetben ujra elo tudtuk idezni. Az xcirc-ben egyszer sem
volt gond, a javacirc-ben a kesedelem mindig eltunt. Szerintem csak a munkaallomasokon
lehet valami baj, a javacirc-ben. Verzioszama: 3.1.0
Ezek szerint mashol nem volt meg ilyen hiba.

Mindenesetre koszonom a toprengest!

Jo munkat,
Gyuri

Hamburger György